Head of production

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • Transformacja obszaru produkcji,

  • Opieka oraz rozwijanie procesu produkcji murali,

  • Nadzór pracy podległych działów (Grafika, Magazyn, Malarze, Projekty),

  • Usprawnianie procesów operacyjnych,

  • Monitorowanie dostępności zasobów,

  • Rozwój bazy podwykonawców i prowadzenie działań outsourcingowych

  • Optymalizowanie procesów produkcyjnych i organizacji produkcji murali reklamowych,

  • Ustalanie i przegląd budżetów w celu zarządzania kosztami produkcji(odpowiedzialność za P&L operacyjny-kosztowa strona procesu),

  • Planowanie i nadzorowanie zadań realizowanych w firmie pod kątem terminowości, jakości wykonania, racjonalnego wykorzystania materiałów, wyposażenia i zasobów ludzkich, prawidłowego obiegu dokumentów i informacji, przestrzegania procedur wewnątrzfirmowych i BHP,

  • Bezpośrednia współpraca z Zarządem, oraz pozostałymi działami (Zarząd, Finanse, Sprzedaż, Lokalizacje)

 

Od Ciebie oczekujemy:

  • doświadczenia w budowaniu własnego zespołu
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem (min. 8-10 osób)
  • znajomości metod zarządzania projektami
  • kilkuletniego doświadczenia w prowadzeniu projektów 
  • kilkuletniego doświadczenia w usprawnianiu procesów
  • doświadczenia w kontrolowaniu procesów za pomocą KPI
  • analitycznego umysłu
  • systematyki i konsekwencji w działaniu
  • ukierunkowania na osiąganie celów
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku 2-3 lata (kierownik produkcji/supervisor/mistrz produkcji)

 

Oferujemy:

  • Pracę "od zaraz"
  • Umowę B2B (z płatną przerwą)
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji będącej liderem w branży murali
  • Nieformalną atmosferę pracy
  • Dużą swobodę w podejmowaniu decyzji

 

Niezbędne narzędzia do pracy (telefon i przenośny komputer) są dla nas podstawą dla każdego współpracownika.

 

Prześlij swoje CV na adres cv@goodlooking.pl z oczekiwaniami finansowymi netto na fakturze (pamiętaj, żeby wpisać nazwę stanowiska w tytule maila).

 

Jak wygląda u nas proces rekrutacyjny na to stanowisko?

1. Na podstawie zgłoszeń wybierzemy kandydatów, z którymi chcielibyśmy porozmawiać

2. Spotkania odbędą się na żywo, w naszej siedzibie lub za pośrednictwem Zoom

3. Kandydatów, którzy przejdą pomyślnie pierwszy etap, poprosimy o opracowanie case study

4. Po opracowaniu case study, zaprosimy Cię na drugą rozmowę, na której porozmawiamy o szczegółach ewentualnej współpracy

 

 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.