Klient: General Motors Poland
Rok: 2013
Zasięg: Warszawa

Opel Adam x Aqualoopa

General Motors Poland

Nowy model samochodu Opel Adam daje możliwość customowej modyfikacji elementów nadwozia i wnętrza. Klient poszukiwał więc rozwiązania, które mogłoby w ciekawy sposób zaangażować użytkowników w proces tworzenia.

Zaproponowaliśmy zintegrowanie działań online w mediach społecznościowych z niestandardową realizacją outdoorową. Był to mural, na którego treść i formę graficzną mieli wpływ sami konsumenci. Na Facebooku powstała specjalna aplikacja, która umożliwiała zgłaszanie pomysłów na motywy graficzne korespondujące ze zmiennymi elementami auta.

Zaprosiliśmy do współpracy artystę, który na bieżąco interpretował pomysły zgłaszane przez użytkowników aplikacji, te zaś były sukcesywnie domalowywane na muralu. Zyskaliśmy przez to efekt trwającego blisko 30 dni happeningu z malowaniem na żywo, który był relacjonowany na Facebooku.

Mural reklamowy - domalowywanie 1 - Opel Adam x Aqualoopa - Warszawa ul. Polna 40 | malowana reklama samochodu | Portfolio
Mural reklamowy - domalowywanie 2 - Opel Adam x Aqualoopa - Warszawa ul. Polna 40 | malowana reklama samochodu | Portfolio
Mural reklamowy - domalowywanie 3 - Opel Adam x Aqualoopa - Warszawa ul. Polna 40 | malowana reklama samochodu | Portfolio
Mural reklamowy - domalowywanie 4 - Opel Adam x Aqualoopa - Warszawa ul. Polna 40 | malowana reklama samochodu | Portfolio
Ręcznie malowana reklama Opel Adam Aqualoopa - Warszawa Polna 40 | malowana reklama samochodu | Portfolio