Jimek promuje Festiwal Miasto Muzyka by Empik

W Warszawie powstał mural promujący festiwal Miasto Muzyka, organizowany przez Empik i Going. Na ścianie przy ul. Waryńskiego 3 pojawił się wizerunek Jimka, jednej z gwiazd, które wystąpią w dniach 25-26 września na warszawskim lotnisku Bemowo. 
 


Powrót muzyki w wydaniu festiwalowym

Ostatni okres wiązał się z zawieszeniem działalności branży kulturalno-rozrywkowej. Miasta ucichły, a atmosfery koncertów i festiwali brakowało zarówno artystom, jak i fanom. Teraz wszystko stopniowo wraca do normy. Idąc za głodem obu stron estrady, Empik i Going postanowiły zorganizować Miasto Muzyka. Nowy festiwal powstał, by uchwycić różnorodność skrytą w miastach i muzyce.

Święto muzyki dla wszystkich

Wydarzenie promowane jest hasłem „Każde miasto brzmi inaczej. Usłysz je w Warszawie”. W czasach powszechnej polaryzacji, za cel postanowiono łączenie fanów. Organizatorzy zapowiedzieli występy artystów z przeróżnych gatunków i różnych krańców Polski, aby oddać unikalne brzmienia miast i zaspokoić gusta wszystkich fanów, niezależnie od muzycznych sympatii. Bez gatunkowych granic, pod wspólną sceną, by cieszyć się ponownie koncertową atmosferą. Niewątpliwie nie zabraknie też sposobności do poszerzenia swoich horyzontów i odkrycia nowych brzmień.

Zależało nam, by stworzyć klimatyczny miejski festiwal, odpowiadający na wielki głód muzyki, który rósł w nas wszystkich przez ostatnie długie miesiące. – wyjaśnia w komunikacie Tomasz Lisek, brand manager Going. – Skorzystaliśmy z naszego doświadczenia z projektu Miasto Muzyka dla Empik Music i zaprosiliśmy różnorodnych artystów do niepowtarzalnej przygody, w której wziąć udział mogą fani muzyki z całej Polski. Dzięki spotkaniu różnych stylów i gatunków festiwal będzie zaskakiwać i cieszyć nawet najbardziej wymagającą publikę.


Znamy pierwsze gwiazdy

Pierwszymi zapowiedzianymi artystami są Beata Kozidrak i Radzimir Dębski, znany jako Jimek.

Młoda fala

Radzimir Dębski jest przedstawicielem nowej generacji kompozytorów. Należy do grona muzyków otwartych na różne gatunki i połączenia. Potrafi do ostatniego miejsca wypełnić każdą przestrzeń koncertową, nie wyłączając filharmonii, a nawet stadionów. Jimek na koncertową atmosferę i kontakt z publiką czeka już od dwóch lat, co jest gwarancją niepowtarzalnego klimatu festiwalowego koncertu. W projekcie Symphonixx & Friends wystąpi w najbardziej naturalnym dla siebie otoczeniu, z pełną orkiestrą symfoniczną. 

Artystka łącząca pokolenia

Beaty Kozidrak nikomu przedstawiać nie trzeba. Dla jej koncertowej energii zawsze warto pojawić się pod sceną. Królowa polskiej estrady i artystka ponadczasowa, łącząca pokolenia. W nagranym specjalnie na potrzeby projektu Miasto Muzyka utworze “Bliżej”, wraca do swojego ukochanego Lublina - miasta, które ją wychowało i natchnęło do tworzenia.

A to nie koniec

 – Na obecną chwilę możemy zdradzić, że Beata Kozidrak i Jimek to nie jedyni kultowi muzycy, którzy wystąpią pod koniec września na Bemowie – dodaje Tomasz Lisek z Going. – Jeszcze w wakacje ogłosimy kolejnych headlinerów, reprezentujących zupełnie inne gatunki muzyczne, których udział wzbogaci projekt. Na Bemowie muzyka miasta będzie rozbrzmiewać jak nigdy wcześniej.
 


Wielkoformatowy Jimek zaprasza

W ramach promocji festiwalu Miasto Muzyka, przy ul. Waryńskiego 3 w Warszawie, w pobliżu metra Politechnika pojawił się mural z wizerunkiem Jimka. Ze względu na charakter artystyczny wykonania, organizatorzy wybrali tę formę reklamy jako jedną z najbardziej adekwatnych dla wydarzenia kulturalnego.

Dla Good Looking Studio, odpowiadającego za wykonanie malowidła, jest to kolejna realizacja dla klienta powiązanego z branżą muzyczną. W przeszłości lider rynku ręcznie malowanej reklamy tworzył również dla takich marek jak dobrze znane każdemu fanowi muzyki portale streamingowe Spotify i Tidal, czy Alter Art, agencji odpowiadającej za organizację festiwali takich jak Open’er, Orange Warsaw i Kraków Live.

Mural można podziwiać do końca lipca.


Bilety już w sprzedaży

Bilety na festiwal Miasto Muzyka by Empik można nabyć za pośrednictwem goingapp.pl oraz aplikacji Going. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły Radio Zet i Noizz.pl. Partnerem wspierającym działania produkcyjne jest Revolume.