Specjalista/Specjalistka ds. administracji lokalizacjami
Jeśli pociąga Cię wielozadaniowa praca administracyjna i jesteś osobą skrupulatną, lubiącą pracę przy dokumentach, ale jednocześnie potrzebującą pracy dynamicznej i wśród ludzi, to ta praca jest dla Ciebie. :)
Siedziba biura: Warszawa, Stary Mokotów
Tryb współpracy: hybrydowy (po okresie wdrożenia)
Oczekiwana dostępność: od poniedziałku do piątku, godz. 9-17
Zakres obowiązków:
-
administracja powierzchniami na budynkach pod murale
-
bieżąca współpraca z zarządcami i właścicielami nieruchomości (w tym uzgodnienia przy bieżących projektach, rozliczeniach, utrzymywanie długofalowych relacji)
-
koordynacja działań technicznych (zlecanie prostych prac konserwacyjnych/serwisowych, współpraca z podwykonawcami)
-
pozyskiwanie zgód i pozwoleń urzędowych
-
sporządzanie pism/wniosków/aneksów, obsługa spraw wymagających kontaktu z urzędami (architektura, konserwator, zarządcy dróg)
-
koordynacja poprawności rozliczeń i płatności
Czego wymagamy na tym stanowisku:
-
doświadczenia w biurowej pracy administracyjnej (min. 3 lata), w tym min. 1 rok na stanowisku wymagającym samodzielności i odpowiedzialności
-
umiejętności samodzielnego formułowania wniosków/pism/umów oraz załatwiania spraw w urzędzie
-
dobrej orientacji przestrzennej, umiejętności czytania map, korzystania z GoogleMaps, geoportali itp.
-
proaktywności i chęci rozwoju
-
umiejętności obsługi MS Office (Word, Excel, Power Point)
-
umiejętność interpretacji decyzji urzędowych i przepisów (np. MPZP, uchwały krajobrazowe)
-
skrupulatności i dokładności (w tym w pracy z pismami i dokumentacją)
-
samodzielności, terminowości i odpowiedzialności za powierzone zadania
-
swobody w komunikacji, łatwości w nawiązywaniu relacji
-
podstawowych zdolności negocjacyjnych i egzekwowania od innych
-
podstawowy zmysł techniczny (w tym umiejętność czytania rzutów/projektów)
Mile widziane:
-
dostępność od lutego
-
wykształcenie wyższe predysponujące do pracy z lokalizacjami (gospodarka przestrzenna lub pokrewne)
-
znajomość topografii Warszawy
-
podstawowa znajomość procesu budowlanego
Od nas otrzymasz:
-
Stabilną współpracę w ramach umowy B2B
-
Wynagrodzenie: 5500-6800 zł netto na fakturze + vat (w zależności od doświadczenia i posiadanych kompetencji)
-
Prawo do płatnych przerw w świadczeniu usług, możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia (min. 2 dni pracy z biura)
-
Okres próbny: 3 miesiące
-
Swobodną i życzliwą atmosferę
-
Stanowisko do pracy w kamienicy na Starym Mokotowie (M. Pole Mokotowskie)
-
Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, taxi na cele służbowe)
-
Krótszy dzień pracy w piątki (do 16:00), w pozostałe dni 9-17
-
Benefity: owoce w biurze, spotkania integracyjne, możliwość przyjścia do pracy z psem, budżet na szkolenia zewnętrzne, pakiety Multisport oraz Medicover na atrakcyjnych warunkach
Szukamy właśnie Ciebie? Prześlij do nas swoje CV na adres cv@goodlooking.pl z dopiskiem „Specjalista/Specjalistka ds. administracji lokalizacjami” w tytule. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.
Jak wygląda u nas proces rekrutacji na to stanowisko?
1. Zbieramy i selekcjonujemy zgłoszenia kandydatów i kandydatek.
2. Wybranych kandydatów zapraszamy na rozmowę w naszym biurze
3. Osoby, które przejdą pierwszy etap, prosimy o przygotowanie zadań.
4. Osoby, które poprawnie opracują zadanie, zapraszamy na rozmowę w biurze.
4. Składamy ofertę osobie najlepiej dopasowanej do naszych potrzeb i oczekiwań. :)
Rekrutacje w Good Looking prowadzi nasza HR Managerka - Asia Włodarczyk. Możesz spodziewać się kontaktu z jej strony, jeśli Twoje zgłoszenie przykuje jej uwagę :)
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Zgadzam się na przetwarzanie przez Good Looking Studio Sp. z o.o. Sp.k. danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.