Specjalista/Specjalistka ds. administracji lokalizacjami

Jeśli pociąga Cię wielozadaniowa praca administracyjna i jesteś osobą skrupulatną, lubiącą pracę przy dokumentach, ale jednocześnie potrzebującą pracy dynamicznej i wśród ludzi, to ta praca jest dla Ciebie. :)

Siedziba biura: Warszawa, Stary Mokotów

Tryb współpracy: hybrydowy (po okresie wdrożenia)

Oczekiwana dostępność: od poniedziałku do piątku, godz. 9-17

 

Zakres obowiązków:

  • administracja powierzchniami na budynkach pod murale

  • bieżąca współpraca z zarządcami i właścicielami nieruchomości (w tym uzgodnienia przy bieżących projektach, rozliczeniach, utrzymywanie długofalowych relacji)

  • koordynacja działań technicznych (zlecanie prostych prac konserwacyjnych/serwisowych, współpraca z podwykonawcami)

  • pozyskiwanie zgód i pozwoleń urzędowych

  • sporządzanie pism/wniosków/aneksów, obsługa spraw wymagających kontaktu z urzędami (architektura, konserwator, zarządcy dróg)

  • koordynacja poprawności rozliczeń i płatności
     

Czego wymagamy na tym stanowisku:

  • doświadczenia w biurowej pracy administracyjnej (min. 3 lata), w tym min. 1 rok na stanowisku wymagającym samodzielności i odpowiedzialności

  • umiejętności samodzielnego formułowania wniosków/pism/umów oraz załatwiania spraw w urzędzie

  • dobrej orientacji przestrzennej, umiejętności czytania map, korzystania z GoogleMaps, geoportali itp.

  • proaktywności i chęci rozwoju

  • umiejętności obsługi MS Office (Word, Excel, Power Point)

  • umiejętność interpretacji decyzji urzędowych i przepisów (np. MPZP, uchwały krajobrazowe)

  • skrupulatności i dokładności (w tym w pracy z pismami i dokumentacją)

  • samodzielności, terminowości i odpowiedzialności za powierzone zadania

  • swobody w komunikacji, łatwości w nawiązywaniu relacji

  • podstawowych zdolności negocjacyjnych i egzekwowania od innych

  • podstawowy zmysł techniczny (w tym umiejętność czytania rzutów/projektów)

Mile widziane:

  • dostępność od lutego 

  • wykształcenie wyższe predysponujące do pracy z lokalizacjami (gospodarka przestrzenna lub pokrewne)

  • znajomość topografii Warszawy

  • podstawowa znajomość procesu budowlanego

 

Od nas otrzymasz:

  • Stabilną współpracę w ramach umowy B2B

  • Wynagrodzenie: 5500-6800 zł netto na fakturze + vat (w zależności od doświadczenia i posiadanych kompetencji)

  • Prawo do płatnych przerw w świadczeniu usług, możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia (min. 2 dni pracy z biura)

  • Okres próbny: 3 miesiące

  • Swobodną i życzliwą atmosferę

  • Stanowisko do pracy w kamienicy na Starym Mokotowie (M. Pole Mokotowskie)

  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, taxi na cele służbowe)

  • Krótszy dzień pracy w piątki (do 16:00), w pozostałe dni 9-17

  • Benefity: owoce w biurze, spotkania integracyjne, możliwość przyjścia do pracy z psem, budżet na szkolenia zewnętrzne, pakiety Multisport oraz Medicover na atrakcyjnych warunkach

 

Szukamy właśnie Ciebie? Prześlij do nas swoje CV na adres cv@goodlooking.pl z dopiskiem „Specjalista/Specjalistka ds. administracji lokalizacjami” w tytule.  Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.  

Jak wygląda u nas proces rekrutacji na to stanowisko?

1. Zbieramy i selekcjonujemy zgłoszenia kandydatów i kandydatek.

2. Wybranych kandydatów zapraszamy na rozmowę w naszym biurze

3. Osoby, które przejdą pierwszy etap, prosimy o przygotowanie zadań.

4. Osoby, które poprawnie opracują zadanie, zapraszamy na rozmowę w biurze.

4. Składamy ofertę osobie najlepiej dopasowanej do naszych potrzeb i oczekiwań. :)

 

Rekrutacje w Good Looking prowadzi nasza HR Managerka - Asia Włodarczyk. Możesz spodziewać się kontaktu z jej strony, jeśli Twoje zgłoszenie przykuje jej uwagę :)

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Zgadzam się na przetwarzanie przez Good Looking Studio Sp. z o.o. Sp.k.  danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.