100 lat Coca-Cola
100-lecie najsłynniejszej szklanej butelki świata – projektu Coca-Coli. Motywem przewodnim kampanii muralowej, którą zrealizowaliśmy w trzech miastach – Warszawie, Gdańsku i Krakowie, był pierwszy łyk coli i pocałunek. Czemu? Bo setki milionów ust wycałowały wspomnianą butelkę w czasie picia napoju i każdy miał kiedyś swój pierwszy raz.
Aby kampania odbiła się szerszym echem w mediach, do współpracy przy projekcie zaprosiliśmy uznanych ilustratorów. Inspiracją przy tworzeniu projektów graficznych murali miały być emocje towarzyszące pierwszemu łykowi Coca-Coli . W efekcie powstały bardzo radosne i przyjazne layouty.
Na muralach umieściliśmy odnośnik do aplikacji Snapchat, co sprawiło, że zaczęły one żyć własnym życiem. Użytkownicy tego serwisu wygenerowali marce dodatkowy zasięg, umieszczając w sieci tysiące filmów z muralami.