
Animowany mural promuje buty Ozweego marki Adidas
W Warszawie na ul. Chmielnej i Jaworzyńskiej zrealizowaliśmy murale promujące model Ozweego dla marki Adidas. Malowanie jednego z nich stało się okazją do stworzenia wyjątkowej animacji.
Poza samymi muralami stworzyliśmy dodatkową animację w trakcie jego malowania. Nie jest to zwykły making of, czyli film pokazujący pracę artystów, lecz osobna kreacja, przeznaczona do prezentacji w kanałach cyfrowych.
Poszczególne klatki animowanego muralu uzyskaliśmy się przez przemalowywanie fragmentów malowidła.
Firma Adidas w sierpniu wprowadziła do sprzedaży buty do biegania Ozweego, wzorowane na modelu popularnym w latach 90. Nawiązuje w ten sposób do nostalgii za minioną epoką. Chcąc podkreślić wyjątkowość premiery, oprócz samej reklamy powstała animacja w formie GIF’a, która poszerzy zasięg i przedłuży czas trwania kampanii w mediach społecznościowych.
Ozweego to model wprowadzony przez firmę Adidas w 1996 r. Jego kolejne wersje powstałe do 2000 r. cieszyły się wielką popularnością. W 2013 r. limitowaną wersję tego modelu obuwia przygotował Raf Simons, belgijski projektant mody pracujący dla Christiana Diora i Calvina Kleina. W sierpniu 2019 r. Adidas wprowadził do kolekcji modele wzorowane na Ozweego 3 z 1998 r., nawiązując do nostalgii za latami 90.










