Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy dla firmy Nike mural z okazji 25-lecia modelu Air Max. Mural pokazywał historię ewolucji kultowego buta na przestrzeni 25 lat. W czasie trwania kampanii layout muralu był przemalowywany 12 razy.
Pierwsza część muralu to codzienne domalowywanie przez dziewięć dni jednego modelu buta, począwszy od 2015, a na 1987 roku kończąc. Projektując ilustracje, musieliśmy możliwie wiernie oddać detale, a jednocześnie wykonać je w taki sposób, by dało się je namalować w ciągu jednego dnia. Z całego procesu malowania stworzyliśmy animowany obraz gif.
W drugiej odsłonie przemalowaliśmy całą ścianę, by pokazać but Air Max Zero (1985) w dniu jego światowej premiery 21 marca 2015 roku.
Ostatnia odsłona to ponowne przemalowanie całej ściany tak, by zaprezentować logo Air Max Day 26 marca, kiedy świętowany jest na całym świecie.
W ramach celebracji Air Max Day pod naszym muralem pojawili się osobiście reprezentanci Polski w piłkę nożną: Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny oraz Arkadiusz Milik.