
We współpracy z agencją interaktywną K2 zostaliśmy poproszeni o opracowanie planu promocji nowo otwartego centrum mebli IKEA w Łodzi. Byliśmy odpowiedzialni za działania niestandardowe.
Zaproponowaliśmy serię interwencji, które polegały na zmianie wystroju miejsc publicznych przy użyciu produktów pochodzących z IKEA. Powołaliśmy na tą okazję Ekipę Dobrego Wystroju. Na jej czele stali młodzi designerzy z grupy projektowej Tabanda. Poruszając się retro camperem, odmienialiśmy kolejne lokalizacje, nadając im nowy charakter.
Nasze ambientowe interwencje miały być inspiracją do wprowadzania zmian we własnych domach. Skwer przed Urzędem Miasta Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej na kilka dni stał się idealnym miejscem do odpoczynku, podobnie jak łódzkie zoo. Całkowicie odmieniliśmy również klasę w jednej z publicznych szkół podstawowych i główny hol na jednym z basenów miejskich. Nasza niestandardowa kampania została szeroko opisana w mediach lokalnych, a filmy dokumentujące magiczne transformacje trafiły na kanał YouTube Klienta, znacząco zwiększając jej zasięg.


















