Królewskie Niefiltrowane „Smak dawnej Warszawy”
Na prośbę Marki Królewskie opracowaliśmy koncepcję kreatywną na wykorzystanie muralu w przy wprowadzaniu na rynek nowego wariantu Królewskie Niefiltrowane z wykorzystanie głównego hasła całej kampanii „Smak dawnej Warszawy”. Kampania wprowadzenia na rynek nowego wariantu opierała się o pozytywne skojarzenia z okresem PRL. Naszą ideą było namalowanie w bardzo wiernym sposób historycznego zdjęcia Warszawy pozyskanego z Narodowego Archiwum cyfrowego, a następnie odtworzenie i namalowanie identycznego kadru z aktualnym wyglądem tego miejsca. Poszukiwaliśmy rozpoznawalnego miejsca dla większości odbiorców, a jednocześnie wolnego od przekazu reklamowego wszechobecnego we współczesnych czasach. Jako, że założeniem było pokazanie „smaku” dawnej Warszawy w przemianie ulic i ludzi, nie koniecznie w zmianach architektury, wybór padł na widok na trasę W-Z od strony Placu Zamkowego w kierunku Pragi. Na potrzebę odtworzenia identycznego kadru jak oryginalny kadr z maja 1967 roku autorstwa Pani Grażyny Rutkowskiej, wykonaliśmy ponad 700 zdjęć. Faktycznie namalowaliśmy dwa pełnowartościowe murale po 320m2 każdy które musiały się pokrywać w 100%. Łącznie zajęło nam to 10 dni.”













