Motywem przewodnim kampanii promującej nową Skodę Octavię było słowo Amazing. Wiedzieliśmy wiec, że musimy zaproponować „zdumiewające” rozwiązania, „wyjątkową” kreację i „niesamowitą” egzekucję naszych pomysłów, aby Klient czuł się usatysfakcjonowany.
Wykonaliśmy duże murale w Warszawie i Poznaniu. Początkowo, jeszcze przed oficjalną premierą, widniały na nich szkice koncepcyjne nowej Octavii. Zaraz po premierze wykonaliśmy drugą odsłonę, która ukazywała te auta w pełnej krasie.
Dopełnieniem całości był 3D mapping, czyli multimedialne projekcje wielkoformatowe, które ożywiały murale ruchomą grafiką po zmroku. Animację opracowaliśmy w taki sposób, by poza atrakcyjnością wizualną niosły treści informacyjne. W efekcie uzyskaliśmy tętniące życiem i kolorami murale, które zachwycały przechodniów i kierowców.