
We wrześniu 2015 roku przeprowadziliśmy dla marki Tchibo kampanię muralową w 5 miastach Polski promującą ich nowy produkt - kawę Black&White.
Obecność murali w największych miastach została poprzedzona ogólnopolskim konkursem jaki odbył się na fanpagu Tchibo. Konkurs podzielono na dwie tury a każda z nich trwała tydzień. Internauci dostali za zadanie opisanie swojego ulubionego momentu z kawą. Nagrodą za najciekawszy opis był specjalnie dedykowany mural.
Na podstawie opisów nasi ilustratorzy stworzyli niepowtarzalne grafiki, które namalowaliśmy na jednych z najbardziej trafficowych ścianach w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach.
Łącznie powstało 12 odsłon murali ilustrujących najfajniejsze sytuacje związane z piciem kawy.
Dzięki zaangażowaniu mediów społecznościowych kampania mogła zaistnieć nie tylko w przestrzeni miejskiej ale także dotrzeć do szerokiego grona społeczności internautów, którzy dzięki swojemu zaangażowaniu w projekt mieli szansę współuczestniczyć w powstawaniu muralu.







