Kolejny rok z rzędu mogliśmy stworzyć dla Nike murale, aby świętować światowy dzień Air Max’a
Zanim powstały murale, Warszawski sklep WSS Chmielna 20 przeobraził się na pięć dni w NIKE ID Studio – specjalną przestrzeń gdzie pod okiem kuratorów (m.in. Tede, dziewczyny z Misbehave, Nawer, Swanski) można było stworzyć swoja unikalną kolorystykę jednego z modeli Air Max ID. Następnie kuratorzy wybierali arbitrarnie najlepszą wg nich kolorystykę i na podstawie wybranych butów zaprzyjaźnieni artyści (Lis Kula, Swanski, Jan Kallwejt) tworzyli ilustrację w kolorystyce obuwia, które następnie my namalowaliśmy na 3 ścianach Pawilonów Nowy Świat i na środku każdej znalazły się zwycięskie buty. Wszystko zostało nagrane w technologii 360 i dzięki temu można się poczuć jak w środku realizacji tych murali.